Dringend iets nodig?
Kunt u uw labbrief om bloed te prikken nu niet inzien via mijnVieCuri? U kunt gewoon naar uw bloedprikafspraak komen. Wij vragen u om rekening te houden met een langere wachttijd.
Heeft u vandaag nog dringend medische informatie nodig?
Neem dan telefonisch contact op met het Belcentrum via (077) 320 55 55. Of bel naar de afdeling waar u in behandeling bent. Klik hier voor de contactgegevens van onze afdelingen.
Voor andere zaken die kunnen wachten vragen we u om het later nog een keer te proberen.
Meer weten?
Wilt u meer weten over mijnVieCuri, ga dan naar deze informatiepagina. U vindt hier een instructievideo, antwoorden op veel gestelde vragen en een uitgebreide handleiding.
Wist u dat u mijnVieCuri nu ook via een app kunt gebruiken? Hiervoor kunt u 'HiX Patiënt' downloaden uit uw app store. U hoeft dan nog meer één keer in te loggen met DigiD; daarna gebruikt u voortaan een zelf gekozen pincode. Klik hier voor een stappenplan om de app te installeren.