Jongeman die in kleermakerszit in een stoel op een tablet zit te kijken

Storing DigiD en patiëntenportaal mijnVieCuri

Er zijn de afgelopen weken regelmatig storingen bij DigiD. Hierdoor kan het helaas zijn dat u niet kunt inloggen op www.mijnviecuri.nl. Inloggen met de HiX Patiënt app werkt wel, als u die al gekoppeld heeft aan VieCuri.

Het is niet duidelijk hoe lang dit nog duurt. 

Dringend iets nodig?

Kunt u uw labbrief om bloed te prikken nu niet inzien via mijnVieCuri? U kunt gewoon naar uw bloedprikafspraak komen. Wij vragen u om rekening te houden met een langere wachttijd.

Heeft u vandaag nog dringend medische informatie nodig?

Neem dan telefonisch contact op met het Belcentrum via (077) 320 55 55. Of bel naar de afdeling waar u in behandeling bent. Klik hier voor de contactgegevens van onze afdelingen.

 

Voor andere zaken die kunnen wachten vragen we u om het later nog een keer te proberen.

Meer weten?

Wilt u meer weten over mijnVieCuri, ga dan naar deze informatiepagina. U vindt hier een instructievideo, antwoorden op veel gestelde vragen en een uitgebreide handleiding.

 

Wist u dat u mijnVieCuri nu ook via een app kunt gebruiken? Hiervoor kunt u 'HiX Patiënt' downloaden uit uw app store. U hoeft dan nog meer één keer in te loggen met DigiD; daarna gebruikt u voortaan een zelf gekozen pincode. Klik hier voor een stappenplan om de app te installeren.  

Datum

17 april 2025

scroll terug naar boven